۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

جناب رضا رشید پور چرا ناراحتی برادر؟

رضا رشید پور ممنوع التصویر شد.جناب رضا رشید پور عزیز هنوز چند ماهی از نامه ی بلند بالای شما به فرشید منافی در وبلاگتان نگذشته! یادتان هست؟ همان که دست نوشته هایی که خرده گرفتی و دلخور شدی که چرا ای فرشید منافی سر از رادیو بیگانه در اوردی
اقای رشید پورعزیز تقصیر از شما نیست.این خصلت ما ایرانی هاست که در شما هم هست.ما ایرانی ها همیشه بر این باوریم اگر منزلمان بهترین نقطه ی شهر است دیگران هم صاحب همچین امتیازی هستند.ساده تر بگویم تا درد سراغمان نیاید درد دیگران برایمان هیچ ارزشی ندارد.خوشحال نیستم و قطعا نیستیم که شما را ممنوع التصویر کرده اند.اما حال چه خوب است در خلوت کلاه مان را قاضی کنیم.
تا مظلوم هست ظالم پیدار میشود.روزی را به خاطر بیاورید که در برنامه ی مثل شیشه ای بهروز صفاریان خواننده و اهنگساز را سانسور کردید .بله خود شما به عنوان تهیه کننده ی ان برنامه از فخر و کرامات صدای و سیمای جمهوری اسلامی سخن گفتید.
جناب رشید پور این مردم حافظه ی تاریخی خوبی دارند. کمی فکر کنید چرا فرشید منافی رهسپار دیار غربت شد؟
اما شما چه کردید؟ در نامه ی بلند از عزت و ارزش حرف زدید.چه شد که از ان عزت و ارزش که حال برای شما گلایه مانده؟
دست پشت دست بسیار است.روزی شما سانسور کردید و از صدا و سیما سراسر دروغ و جهل و سانسور حاج عزت ضرغامی دفاع کردید حال شما نیز گرفتار همان جهلی شدید که امروز لب به شکوه گشودید.
و حرف اخرروزگار بازی بسیار دارد. امروز مرا فردا تو را حق بگوییم چشمانمان را بر روی حقیقت لخت نبندیم.
امیدوارم متوجه شده باشید چرا فرشید منافی رفت .چرا این مردم صدا و سیما را اینه ی تمام قد نظامی میدانند سراسر جهل و دروغ و دغل.

۲ نظر:

  1. عجبا!!! بنده خدا.امیدوارم از نون خوردن نیوفته البته.
    حالا خوبه باز برم ازش بپرسم اقا این رادیو فردا به جوونهای با استعداد مثل شما خیلی بها می ده تشریف نمیارید؟ با فرشید جفت خوبی می شی برادر نون کنگره آمریکا هم که ما می خوریم حروم تر از نون تهیه کننده هایی نیست که سیدعلی عظما علم کرده .بیگانه بیگانه است خودی ناخودی نداره

    پاسخحذف
  2. سلام
    با اجازتون ما هم بالاخره با قرض و قوله یک خونه دست و پا کردیم. یک نیم نظری هم بما بندازین.
    اردوان

    پاسخحذف