۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

فاحشه ای مغزی که نفی هرزگی میکند!

لیلی محسنی یکی از نویسندگان سایت الف امروز مطلبی با عنوان: در ستايش از زير هشت نوشت و دست مریزادی تقدیم حاج عزت ضرغامی کرد.لیلی محسنی نوشته خود را این گونه اغاز میکند که زیر هشت فیلمی است خوش ساخت که میتواند مایه عبرت نتنها مردم عام بلکه تلنگری برای مسئولین نظام باشد.او از حقایق تلخی یاد میکند که در جامعه وجود دارد.وی در ادامه خطاب به مسئولان نظام صحبت از بی کفایت ضمنی کلانتری , دادگاه و دستگاه قضایی در رفع و رجوع مشکلات حقوقی مردم میکند و این ضعف را نوعی خواب و غفلت برای جامعه میداند. اما نکته قابل تامل در ادامه این نوشته انجاست که از فارسی 1 به عنوان رسانه ای هرزه یاد می شود.رسانه ای که سعی در بی ابرو کردن حریم خانواده ایرانی دارد.لیلی محسنی میگوید این شبکه هرزه به پشتیبانی از هرزگی های همیشگی موجود در جوامع غربی سعی بر این دارد باز هم به عفت و ناموس خانواده هاي ايراني حمله کند.اما می توان از لیلی محسنی نویسنده این متن پرسش کرد که ایا کافر همه را کیش خود پندارد؟ وقتی ما با صراحت اعتراف میکنیم که باید به ضرغامی و رسانه کمک کنیم تا از این جنگ رسانه ای سربلند بیرون اید پس باز هم باید پرسش کرد که وقتی حساب پاک باشد نیازی به وحشت و یاری خواستن نیست.شاید هم منظور از نویسنده این متن خانوم لیلی محسنی این باشد که خانواده ایرانی هرزه شده که حاضر نیست برای سریال های ضرغامی تره هم خورد کند؟ حال دست یاری به سوی مخاطب و فیلم ساز دراز کرده؟ اگر خانوم لیلی محسنی افکار خانواده ایرانی را نوعی هرزگی میداند پس صفت در خور و شایسته برای این شخص که حق انتخاب را از همین خانواده ایرانی میگرد چیست؟ یک روز در دانشگاه استین کوتاه به تن داشتم.حراست دانشگاه خرده گرفت که حق پویشیدن لباس اینچنینی با استین کوتاه را ندارم.
دلیل را جویا شدم؟ میدانید پاسخ چه بود؟ به من گفته شد با پویشیدن لباس استین کوتاه عمل لقاع مصنوعی را به نیت شهوترانی به دختران جامعه گسترش میدهم.فاحشه های ذهنی از این دست زیاد هستند که خود را نایب خدا میدانند.برای مردم تکلیف تعیین میکنند.
خانوم لیلی محسنی عزیز که اصلا شما را نمیشناسم و تنها مطلبتان را خواندم باید به شما بگویم هرزگی این است که شما افکار مردم را هرزه مینامید.هرزگی ان است که حق انتخاب را از انسان گرفت و به او گفت چه بپوشد چه ببیند و...
چندان هم دلخوش به ضرغامی و رسانه ی حکومتی نباشید که اگر جنگی هم هست از روی هرزگی و ناجوانمردانگیست.
حاکمیتی رسانه اش به چنان دریوزگی افتاده که از راه پارازیت و حذف دیگر صداها سعی بر این دارد که برای خود یار جمع کند محکوم به شکست است.اگر همچنان حنایی رنگین به سر و دست دارید از روی وقاحتی است از جنس ضرغامی و ضرغامی ها که اگر ورق بر گشت این بار جنگ رسانه نخواهد بود .جنگ تفکر خواهد بود که سیاهی رو از سفیدی تمیز خواهد داد.مطمئن باشید.

۳ نظر:

  1. ايول به خانم محسني و متاسفم براي شما

    پاسخحذف
  2. یک ناشناس دیگر۱۸ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۹

    ایول به شما و متاسفم برای خام محسنی و ناشناس اول

    پاسخحذف
  3. ایول به خودم و متاسفم برای هر چار نفرتون !

    پاسخحذف