۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

سردار مشفق عمدا سخن گفت و این یعنی خامنه ای خود در گروگان سپاه است

سخنان سردار مشفق عمدا پخش شد و چند دلیل داشت.مهمترین و اساسی ترین نکته ای که باید درک کرد این است که نظام جمهوری اسلامی
یک سیاست همیشگی داشته و ان این بوده که اگر یک چیز .یک مسئله حتی کوچک اگر به ضررش تمام شود ان را در نطفه خفه میکند.
این سیاست به این دلیل در طی این 30 و چند سال اعمال شده که یک حکومت وقتی از پایه با دروغ بنا شده و پیش رفته همیشه نیاز به دشمن رتاشی و همیشه نیاز به گفتن این که ما در خطر هستیم و...
حالا بعد از 1 سال و چندی از حوادث بعد از انتخابات سرداری از سپاه با گفتن سخنانی باز هم سعی دارد که بگوید ما دشمن داشته ایم همان طور که در این سی و چند سال مدام این گفته را تکرار کرده اند.اما چند نکته.برای هیچ کس پوشیده نیست که سپاه عامل اصلی کودتای انتخاباتی بوده.فرض را بر این بگذاریم که سید علی خامنه ای به عنوان رهبر جز ارکان اصلی این کودتا بوده.اما به باور من سید علی خامنه ای تنها به حالت نمادین مجبور شد در این کارزار خود را دخیل دهد.اما این اجبار تنها میتوانسته از طرف کسانی باشد که دارای نفوذ و قدرت چه مالی و چه نظامی باشند.بعد از مرگ خمینی سپاه رسما مانند اختاپوسی شده که تمام بخش های یک کشور را در اختیار گرفت.
او با استفاده از روز نظامی به منابع عظیم مالی دست پیدا کرد و حال همگان شاهد انچه بر مملکت ما میگذرد هستیم.سردار مشفق از نظر من یک قربانی در سیستم سپاه است.کج خیالیست اگر بگوییم این صدا و سخنان سهوا و به اشتباه بین جامعه پخش شده.
سردار مشفق همانی است که سعید امامی بود.او قربانیست.قربانی سیتمی که برای رسیدن به اهدافش حاضر است در به هر کاری بزند.از جنایت هراسی ندارد.خودی و غیر خودی نمیشناسد.
سردار مشفق تا میتوانسته به هاشمی رفسنجانی تاخته.اما حال باید گفت علت چیست که رهبر یک روز هاشمی را دور میزند.روز دیگر
هاشمی را کنار دست خود میداند.
نکته مهم این است که خامنه ای مانند ملیجکیست در دست سپاه که انچه را سپاه میخواهد انجام میدهد.
هاشمی رفسنجانی سقوط کرده همان طور که خامنه ای سقوط کرده و اگر هم میبینم که هنوز او را فصل اخطاب میدانند نمایشی است
که در حال اجرا شدن است.کی و چه زمانی نمیدانم.اگر خامنه ای بمیرد سپاه کودتای خود را تکمیل کرده و به حد کمال میرساند.
سردار مشفق عمدا پشت سید علی خامنه ای پنهان می شود و از جانب او سخن می گیود در حالی که هدف سپاه پاسداران چیزی فراتر از انچه ما میبینم خواهد بود.سردا مشفق قربانی خواهد شد همان طور که سعید امامی قربانی شد.اما اخرین نکته در مورد این سخنرانی این است که
تنها هدف امروز سپاه به عنوان کودتاگر اصلی در ایران این است که افکار عمومی سنجیده شود.و گرنه هم ما میدانم و هم خود سپاه که هیچ پشتوانه مردمی وجود ندارد.پشتوانه سپاه یک چیز هست و ان نیروی نظامی .در اخر من فکر میکنم بازنده اصلی این کارزار کسی نباشد جز هاشمی رفسنجانی.
او شهامت این را ندارد بگوید که نظام جمهوری اسلامی دیگر ماهیت اسمی و حرکتی خود را از دست داده .او میداند که سکوت کرده
و میدانم و میدانیم که هاشمی رفسنجانی دیگر مهره ای سوخته است که حتی پشیزی برای نیروهای سپاه هم ارزش ندارد.
او کار تمام است همان طور که خامنه ای اکنون الت دستی شده برای پیش بردن هدف اصلی سپاه و ان کودتای نظامی به شکلی واقعی و کامل.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر